HP pertama Android Dengan RAM 6GB Pertama di Dunia


DediInfo - Info - HP pertama Android Dengan RAM 6GB Pertama di Dunia - Mungkin ini merupakan inovasi terkini dan satu-satunya yang pernah ada. Sebelumnya pernah kita dengar ASUS Z1 Titan, sebuah flagship rancangan ASUS yang mempunyai spesifikasi gahar sama dengan Vivo Xplay 5 Elite yakni RAM 6GB ditambah memori dalaman 256GB namun masih dalam peringkat perancangan.


Vivo Xplay 5 Elite mempunyai specs body yang berkualiti tinggi yang diperbuat daripada full magnesium-aloi. Bahagian display mempunyai saiz 5.43 inci Super AMOLED Quad HD milik Samsung Galaxy Edge dengan perlindungan Gorilla Glass 4.


Bahagian dalamnya ditenagai sebuah chipset Snapdragon 820, memori dalaman 128GB dan tentunya RAM 6GB tersebut. Enak sekali kan?


    Baca: Cara cepat dan mudah kirim file via whatsapp


Tujuan lain, Vivo Xplay 5 Elite dilengkapi kamera belakang Sony siri IMX298 sebanyak 16MP dengan Phase Detection Autofocus (PDAF seperti kamera DSLR) yang mempunyai tahap ketepatan yang baik dalam mengunci fokus pada objek dan juga dual-tone LED Flash untuk menghasilkan gambar yang lebih natural ketika memakai lampu kilat. Untuk kamera depan sebanyak RMK8 sangat sesuai dipakai selfie.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "HP pertama Android Dengan RAM 6GB Pertama di Dunia"

Posting Komentar