Cara mudah install Dua Instagram di android

Cara mudah install Dua Instagram di android - Ssaat ini banyak sekali orang yang memakai Instagram sebagai tanah tempat mempromosikan perniagaannya. Orang-orang boleh dengan mudah memilih dan menyediakan produk-produk mereka kepada pengunjung yang trafik nya sangat ramai sehingga keuntungan boleh mereka peroleh dengan cepat.
Fungsi Instagram pun berubah dari yang semula sebagai jejaring sosial persahabatan kini mejadi online marketplace. Dengan trend yang mengetengahkan slogan 'Kekinian', pemilik usaha optimis kaedah pemasaran ini banyak diminati masyarakat terutama kalangan muda.
Agar usaha tetap berjalan dan hubungan persahabatan dengan saudara-mara juga tetap lancar, ada baiknya pengguna mempunyai lebih dari satu aplikasi Instagram di smartphone Android miliknya. Caranya mudah.

Cara mudah install Dua Instagram di android


Terdapat tiga variasi Instagram yang boleh kita pakai. Instagram Original: Aplikasi ini adalah aplikasi umum yang sering kita gunakan. Instagram Original boleh diperolehi di Google Play dengan ciri-ciri standard dari Instagram Instagram +: Instagram yang satu ini sama seperti versi original. Bezanya, terdapat ciri-ciri tambahan seperti download foto dan download video. Ada lagi yang lain yakni ciri zoom pada foto dan autoplay with sound OGInstagram +: Aplikasi ini lah yang boleh kita pakai jika ingin mempunyai dua Instagram dalam satu telefon pintar. Pengguna boleh memilih salah satu variasi Instagram diatas (Instagram Original atau Instagram +) kemudian install OGInstagram + yang mempunyai ciri-ciri sama seperti Instagram + ini

Pilih mana sekarang? Instagram Original & OGInstagram+ atau Instagram+ & OGInstagram+?

Dua aplikasi hasil modifikasi tersebut dapat di unduh di situs resminya di ogmods.net.

Cara Pasang Dua Instagram Dengan Fitur Download di Android

Cara Pasang Dua Instagram Dengan Fitur Download di Android

Cara Pasang Dua Instagram Dengan Fitur Download di Android

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Cara mudah install Dua Instagram di android"

Posting Komentar